Namo Aktualijos

Naujos sudėties Marijampolės regiono plėtros taryba pritarė regionui svarbių projektų įgyvendinimui

747
0
DALINTIS

2018 m. liepos 4 d. Kalvarijos savivaldybėje vyko Marijampolės regiono plėtros tarybos posėdis. Į posėdį susirinko naujos sudėties Marijampolės regiono plėtros taryba, nes siekiant didesnio skaidrumo ir platesnio atstovavimo, regionų plėtros tarybos papildytos socialinių ir ekonominių partnerių pasiūlytais atstovais. Marijampolės regiono plėtros tarybą, iki šiol sudarytą iš regiono savivaldybių merų ir deleguotų savivaldybių tarybų narių, papildė 6 nauji nariai: Ovidijus Jankauskas, Lietuvos pramoninkų konfederacijos atstovas; Raimondas Melnykas, Lietuvos darbdavių konfederacijos atstovas; Gintaras Skamaročius, viešosios įstaigos Nemuno euroregiono Marijampolės biuro direktorius; Vaidas Šalaševičius, Lietuvos verslo konfederacijos atstovas; Evaldas Ulevičius, Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų Marijampolės filialo direktorius ir Vaidotas Viliūnas, Marijampolės kolegijos direktorius. Posėdyje taip pat dalyvavo Lietuvos Respublikos Seimo narys Kęstutis Mažeika, Aplinkos ministerijos Europos Sąjungos investicijų ir ekonominių priemonių departamento direktorius Inesis Kiškis, UAB Marijampolės apskrities atliekų tvarkymo centro direktorius Algirdas Bagušinskas ir Marijampolės regiono savivaldybių administracijų atstovai. Posėdžiui pirmininkavo Tarybos pirmininkas Metas Ražinskas. Posėdyje svarstyti 6 klausimai, priimti 4 sprendimai, susiję su 2014–2020 metų laikotarpio Europos Sąjungos fondų regioninių projektų planavimu ir įgyvendinimu.

Taryba patvirtino priemonės Nr. 08.1.3-CPVA-R-609 „Pirminės asmens sveikatos priežiūros veiklos efektyvumo didinimas“ Marijampolės regiono projektų sąrašą, įtraukiant 27 projektus: 1 Kalvarijos savivaldybės projektą, 1 – Kazlų Rūdos savivaldybės, 16 – Marijampolės savivaldybės, 6 – Vilkaviškio rajono savivaldybės ir 3 Šakių rajono savivaldybės projektus. Pagal šiuos projektus planuojama pagerinti pirminės asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumą ir kokybę, įsigyjant medicininę įrangą, transporto priemones, kuriomis būtų lankomi pacientai (ypač aktualu kaimiškosioms teritorijoms), remontuojant patalpas.

Taryba sprendimais pakeitė dviejų 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priemonių lėšomis siūlomų bendrai finansuoti Marijampolės regiono projektų sąrašus. Pakeistame priemonės Nr. 05.3.2-APVA-R-014 „Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sistemų renovavimas ir plėtra, įmonių valdymo tobulinimas“ projektų sąrašas pakoreguotas sudarant galimybę skirti papildomą finansavimą UAB „Kazlų Rūdos komunalininkas“ įgyvendinam projektui ,,Vandens tiekimo ir nuotekų tinklų renovavimas ir plėtra Kazlų Rūdos savivaldybėje (Ąžuolų Būdoje, Antanave, Plutiškėse, Kazlų Rūdoje ir Bagotojoje)“. Projekto veiklos bus įgyvendinamos didesne apimtimi, t. y. nutiesiama papildomai 0,603 km nuotekų surinkimo tinklų Kazlų Rūdos miesto V. Kudirkos gatvėje bei 0,284 km vandentiekio ir 0,287 km nuotekų surinkimo tinklų Kazlų Rūdos savivaldybės Antanavo kaime Sodų g. Iš priemonės Nr. 08.1.1-CPVA-R-407 „Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtra“ iš ES struktūrinių fondų lėšų siūlomų bendrai finansuoti Marijampolės regiono projektų sąrašo išbrauktas projektas „Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtra Šakių rajone“, planuotas įgyvendinti Šakių rajono savivaldybėje, nes pareiškėjas atsiėmė paraišką, kadangi neatitiko iš dalies nustatytų bendrųjų reikalavimų ir specialiųjų projektų atrankos kriterijų.

Posėdyje pritarta Marijampolės regiono plėtros plano 2014–2020 metams pakeitimui.

Posėdyje dalyvavęs UAB Marijampolės apskrities atliekų tvarkymo centro direktorius Algirdas Bagušinskas pristatė informaciją apie atnaujintą Marijampolės atliekų mechaninio rūšiavimo ir biologinio apdorojimo gamyklos veiklą.

Regioninės plėtros departamento prie VRM Marijampolės apskrities skyriaus informacija

Įspėjame: komentuokite atsakingai, galėdami įrodyti savo teiginius. Melagingi teiginiai ar šmeižtas užtraukia baudžiamąją atsakomybę ne redakcijai, o komentaro autoriui.